Klasy dostępne w grze Elder Tale (anime Log Horizon):
W grze Elder Tale dostępnych jest dwanaście klas podzielonych na cztery grupy: wojownicy, mistrzowie broni, uzdrowiciele i magowie. Każdy gracz na początku gry wybiera jedną klasę, która znacząco wpływa na sposób rozgrywki, jej intensywność, trudność, a także rolę postaci w drużynie.

I. Klasy wojowników (warriorów, fighterów).



1. Strażnik (guardian).



EMBLEMAT:


STATYSTYKI:
- HP (punkty życia): wysokie;
- MP (punkty magii): średnie.

ROLE I MIEJSCE NA POLU BITWY:
- przednia straż, walka w zwarciu, tankowanie.

WYKORZYSTYWANY EKWIPUNEK:
- zbroje: płytowe, kolczugi, skórzane, płócienne, duże tarcze;
- bronie do walki wręcz: praktycznie wszystkie;
- bronie do walki dystansowej: krótki i długi łuk.

DODATKOWE INFORMACJE:
- wkrótce.

2. Samuraj (samurai).



EMBLEMAT:


STATYSTYKI:
- HP (punkty życia): wysokie;
- MP (punkty magii): średnie.

ROLE I MIEJSC NA POLU BITWY:
- przednia straż.

WYKORZYSTYWANY EKWIPUNEK:
- zbroje: płytowe, kolczugi, skórzane, płócienne;
- bronie do walki wręcz: praktycznie wszystkie;
- bronie do walki dystansowej: łuki.

DODATKOWE INFORMACJE:
- wkrótce.

3. Mnich (monk).



EMBLEMAT:


STATYSTYKI:
- HP (punkty życia): bardzo wysokie;
- MP (punkty magii): bardzo niskie.

ROLE I MIEJSCE NA POLU BITWY:
- przednia straż, partyzantka.

WYKORZYSTYWANY EKWIPUNEK:
- zbroje: płócienne;
- bronie do walki wręcz: pięści, bronie specjalistyczne;
- bronie do walki dystansowej: bronie miotane.

DODATKOWE INFORMACJE:
- wkrótce.


II. Klasy mistrzów broni (weapon masterów).



1. Zabójca (assassin).



EMBLEMAT:


STATYSTYKI:
- HP (punkty życia): średnie;
- MP (punkty magii): średnie.

ROLE I MIEJSCE NA POLU BITWY:
- napastnik w przedniej straży, cichy zabójca, snajper w drugiej linii.

WYKORZYSTYWANY EKWIPUNEK:
- zbroje: skórzana, płócienna;
- bronie do walki wręcz: praktycznie wszystkie;
- bronie do walki dystansowej: praktycznie wszystkie.

DODATKOWE INFORMACJE:
- wkrótce.

2. Awanturnik (swashbuckler).



EMBLEMAT:


STATYSTYKI:
- HP (punkty życia): trochę powyżej średniej;
- MP (punkty magii): trochę poniżej średniej.

ROLE I MIEJSCE NA POLU BITWY:
- napastnik w przedniej straży, partyzantka.

WYKORZYSTYWANY EKWIPUNEK:
- zbroje: kolczugi, skórzane, płócienne, puklerze;
- bronie do walki wręcz: bronie jednoręczne;
- bronie do walki dystansowej: bronie do rzucania.

DODATKOWE INFORMACJE:
- wkrótce.

3. Bard (bard).



EMBLEMAT:


STATYSTYKI:
- HP (punkty życia): średnie;
- MP (punkty magii): średnie.

ROLE I MIEJSCE NA POLU BITWY:
- napastnik w przedniej straży, snajper w drugiej linii, wsparcie.

WYKORZYSTYWANY EKWIPUNEK:
- zbroje: skórzane, płócienne;
- bronie do walki wręcz: bronie jednoręczne, instrumenty muzyczne, niektóre bronie dwuręczne;
- bronie do walki dystansowej: krótkie i długie łuki.

DODATKOWE INFORMACJE:
- wkrótce.


III. Klasy uzdrowicieli (healerów).



1. Kleryk (cleric).



EMBLEMAT:


STATYSTYKI:
- HP (punkty życia): trochę powyżej średniej;
- MP (punkty magii): trochę powyżej średniej.

ROLE I MIEJSCE NA POLU BITWY:
- wsparcie przedniej i tylnej linii.

WYKORZYSTYWANY EKWIPUNEK:
- zbroje: płytowe, kolczugi, skórzane, płócienne, puklerze;
- bronie do walki wręcz: laski, miecze, urządzenia magiczne;
- bronie do walki dystansowej: brak.

DODATKOWE INFORMACJE:
- wkrótce.

2. Druid (druid).



EMBLEMAT:


STATYSTYKI:
- HP (punkty życia): średnie;
- MP (punkty magii): średnie.

ROLE I MIEJSCE NA POLU BITWY:
- wsparcie środka pola oraz drugiej linii, napastnik w pierwszej linii.

WYKORZYSTYWANY EKWIPUNEK:
- zbroje: skórzane, płócienne;
- bronie do walki wręcz: laski, włócznie, bicze, topory, bronie obuchowe, urządzenia magiczne;
- bronie do walki dystansowej: brak.

DODATKOWE INFORMACJE:
- wkrótce.

3. Kapłan (priest, kannagi).



EMBLEMAT:


STATYSTYKI:
- HP (punkty życia): średnie;
- MP (punkty magii): średnie.

ROLE I MIEJSCE NA POLU BITWY:
- wsparcie środka pola oraz tyłów, zadawanie obrażeń na odległość.

WYKORZYSTYWANY EKWIPUNEK:
- zbroje: kolczugi, płócienne, japoński ekwipunek;
- bronie do walki wręcz: laski, katany, urządzenia magiczne;
- bronie do walki dystansowej: łuki.

DODATKOWE INFORMACJE:
- wkrótce.


IV. Klasy magów (casterów).



1. Czarodziej (sorcerer).



EMBLEMAT:


STATYSTYKI:
- HP (punkty życia): bardzo niskie;
- MP (punkty magii): bardzo wysokie.

ROLE I MIEJSCE NA POLU BITWY:
- DPS na odległość.

WYKORZYSTYWANY EKWIPUNEK:
- zbroje: płócienne;
- bronie do walki wręcz: laski, krótkie miecze, grimoire'y (księgi magiczne), urządzenia magiczne;
- bronie do walki dystansowej: brak.

DODATKOWE INFORMACJE:
- wkrótce.

2. Przywoływacz (summoner).



EMBLEMAT:


STATYSTYKI:
- HP (punkty życia): bardzo niskie;
- MP (punkty magii): bardzo wysokie.

ROLE I MIEJSCE NA POLU BITWY:
- DPS na odległość, kontrolowanie przyzwanych stworzeń.

WYKORZYSTYWANY EKWIPUNEK:
- zbroje: płócienne;
- bronie do walki wręcz: laski, krótkie miecze, bicze, grimoire'y (księgi magiczne), urządzenia magiczne;
- bronie do walki dystansowej: brak.

DODATKOWE INFORMACJE:
- wkrótce.

3. Zaklinacz (enchanter).



EMBLEMAT:


STATYSTYKI:
- HP (punkty życia): bardzo niskie;
- MP (punkty magii): bardzo wysokie.

ROLE I MIEJSCE NA POLU BITWY:
- support, zadawanie obrażeń na odległość, strateg.

WYKORZYSTYWANY EKWIPUNEK:
- zbroje: płócienne;
- bronie do walki wręcz: laski, krótkie miecze, grimoire'y (księgi magiczne), urządzenia magiczne;
- bronie do walki dystansowej: brak.

DODATKOWE INFORMACJE:
- wkrótce.



Artykuł przygotował Oozora z naszej grupy fansubberskiej Twoja Mała Japonia.

Dodano: 08.01.2013



comments powered by Disqus

↑do góry
↑do góry
Szybki dostęp: pierwsza seria, druga seria, openingi, endingi.
Podobne anime: Accel World, No game no life, Sword Art Online.
Strona wykorzystuje pliki cookies potocznie zwane ciasteczkami. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich udostępnianie. Można również zablokować ciasteczka w ustawieniach przeglądarki.
Na stronie nie są przechowywane żadne pliki wideo, strona archiwizuje jedynie ogólnodostępne linki do serwisów wideo, których użytkownicy potwierdzili legalność zamieszczonych materiałów.